2019. november 8., péntek

Pillanatok



"...

"Dolgoznom kell..."

(Ez is milyen furcsa...
Körülöttem 10 000 000 ember, csak a "közvetlen" környezetemben - akiknek, ha ezt hallják/ezt mondják, akkor a kenyérkereset, a napi robot jut eszébe...
Ezt jelenti számukra...
Nekem ez a tennivalókat jelenti, amiket meg kell tennem, hogy ebben az életben a legtöbbet meg tudjam valósítani abból, amit álmodtam magamnak...
Amit álmodtam magamnak, és a Világnak...
Mindazt, amit én tudok adni ennek a világnak... Annak a másik 10 000 000 embernek, itt körülöttem...
Az iskolát, a felnőttképzést, a párkapcsolati kommunikációs képzést, a boldogulást egyre több családnak, a hitet és jövőképet egyre több embernek...

Amikor azt mondom, "el vagyok úszva", akkor ezt érzem alatta...
Hogy még annyi a tennivaló...)

..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése